WooCommerce internet prodavnica cena: Koja je cena pokretanja internet prodavnice?

Podelite:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Mnogo je faktora koje treba uzeti u obzir prilikom izgradnje internet prodavnice: podrška koju nudi, karakteristike koje ima, i ne najmanje važno – cena. Otkrijte troškove izrade prodavnice WooCommerce – jedne od najpopularnijih dostupnih platformi za e-trgovinu.

Kada pravite internet prodavnicu, na raspolaganju vam je nekoliko opcija u pogledu izbora platforme za e-trgovinu. WooCommerce je, međutim, jedan od najpopularnijih WordPress dodataka na tržištu za izradu Internet prodavnice. To je moćna, besplatna platforma za e-trgovinu koja čini stvaranje internet prodavnice izuzetno jednostavnim.

Iako je sam dodatak WooCommerce besplatan za upotrebu, postoje određeni troškovi povezani sa vođenjem web sajta kojih korisnici ne moraju nužno biti svesni i, ako nisu, nisu spremni.

U ovom vodiču ćemo istražiti kako funkcioniše WooCommerce i koji su troškovi povezani sa postavljanjem i pokretanjem WooCommerce prodavnice. Hajde da počnemo!

Uvod u cene internet prodavnice

To je dodatak za WordPress prepun mogućnosti koji je relativno jednostavan za upotrebu. Dizajn i prilagođavanje stranica proizvoda je brzo i jednostavno.

WooCommerce se takođe neprimetno integriše sa postojećim WordPress web sajtovima, a postupak podešavanja je iznenađujuće jednostavan. Dodatak vam pruža vođeni čarobnjak koji će vam pomoći da pokrenete svoju internet prodavnicu za samo nekoliko minuta. Možete da napravite spiskove za više različitih vrsta proizvoda i prihvatite više opcija plaćanja putem PayPal-a, Stripe-a, direktno plaćanje preko sajta (Visa, Mastercard), plaćanje pouzećem, generisanje uplatnice za uplatu na žiro račun .

WooCommerce je takođe veoma proširiv, omogućavajući vam da prilagodite svoju prodavnicu kako bi zadovoljila vaše specifične potrebe. Integracije su dostupne za Google Analytics, Mailchimp, Facebook i stotine drugih usluga.

Kao i kod samog WordPress-a, dodatak za e-trgovinu je softver otvorenog koda koji se može besplatno preuzeti i koristiti. Svako ga može prilagoditi svojim potrebama. Međutim, samo zato što je WooCommerce sam po sebi besplatan ne mora nužno značiti da vas otvaranje prodavnice neće koštati ništa.

Uz vođenje web sajta postoje neki opšti troškovi koji su neizbežni, poput hostinga i imena domena. Pored toga, ako želite da vaša e-trgovina bude uspešna, treba razmotriti dodatne troškove, u rasponu od dizajna do marketinga i analitike.

Cene WooCommerce-a počinju izgradnjom i pokretanjem vašeg web sajta. Zatim prelazi u redovne operativne troškove preduzeća, uključujući održavanje, naknade za transakcije i marketing. Svako od njih ćemo detaljno istražiti u sledećim odeljcima.

Vodič za istraživanje cena internet prodavnice:

WooCommerce troškove možemo široko podeliti u tri kategorije: pokretanje vaše WooCommerce prodavnice, izgradnja vaše prodavnice i vođenje vašeg poslovanja. Svaka faza može biti prihvatljiva ili izuzetno skupa, u zavisnosti od vašeg budžeta i koliko ste spremni da uložite. Takođe je važno želite li da idete rukom uradi sam ili da sve prepustite.

Istražimo detaljnije svaku od tri faze.

1. Cena pokretanja internet prodavnice

Prilikom pokretanja WooCommerce prodavnice, prvi troškovi koje ćete morati uzeti u obzir su hosting i domen. Iako je dodatak WooCommerce besplatan, moraćete da ga instalirate na WordPress web sajtu. To znači da će vam trebati web prostor za smeštanje tog web sajta, kao i ime domena kako bi ga ljudi u stvari mogli pronaći.

Hosting

Hosting pruža server koji sadrži vaš web sajt, čineći je dostupnom mrežnim korisnicima. Postoji širok spektar dobavljača usluga hostinga koji možete izabrati.

Oni se kreću od pristupačnih, budžetskih kompanija do upravljanih ili namenskih WordPress hostova koji u suštini brinu o vašem web sajtu umesto vas. Kao takvi, troškovi WordPress hostinga mogu prilično varirati u zavisnosti od vrste plana za koji se prijavite.

Da biste imali bolju predstavu o tome koliki je širok opseg, planovi hostinga mogu početi od 3 do 10 $ mesečno i ići sve do nekoliko hiljada dolara mesečno. Srećom, verovatno nećete morati toliko da platite (osim ako ne tražite rešenje na nivou korporacije).

Obično će osnovni WordPress plan hostinga koštati između 20 i 70 $ godišnje, u zavisnosti od provajdera koji odaberete i specifičnih funkcija koje su vam potrebne. Takođe je vredno napomenuti da se vaši troškovi hostinga mogu povećati kako se povećava promet na vašem web sajtu – mada će, u tom trenutku, vaša prodavnica raditi dovoljno dobro da podmiri troškove.

Domen

Kada uspostavite plan hostinga, moraćete da registrujete ime domena. Ova URL adresa je adresa vašeg web sajta i omogućava korisnicima (i pretraživačima) da pronađu i posete vašu prodavnicu. Imena domena obično uključuju kratku reč ili frazu i „ekstenziju domena“ kao što je „.com“ ili „.rs“ (na primer, „imesajta.com“ ili „imesajta.rs“).

Domene su obično mnogo jeftinije od hostinga, ali cena može malo da varira u zavisnosti od ekstenzije koju želite i koliko je ime zahtevano. Možete očekivati da ćete za većinu domena platiti oko 20 $ godišnje.

2. Cena podešavanja internet prodavnice

Dalje, vreme je da započnete podešavanje vaše WooCommerce internet prodavnice. Glavni troškovi ovde dolaze u obliku tema, dizajna web stranica i sigurnosnog paketa. Pogledajmo ove elemente.

Teme i dizajn stranica

Vaša nova internet prodavnica moraće izgledati najbolje ako želite da bude uspešna. Međutim, iako je izgled važan, WooCommerce tema takođe treba da bude funkcionalna i da omogući lak pristup svim karakteristikama koje su kupcima potrebne za laku kupovinu.

Iako WooCommerce dolazi sa posvećenom temom Storefront-a, možete angažovati dizajnera i programera kako bi se sve napravilo prema vašim potrebama i funkcijamakoje zahteva vaš posao.

Možete platiti ako napravite prilagođenu stranicu. Usluge dizajna mogu biti skupe, ali često dobijete ono što platite. Kada je reč o nečem tako važnom kao što je vaša internet prodavnica, verovatno je bolje da platite više kako biste osigurali da rad bude što kvalitetniji.

S druge strane, na raspolaganju je mnogo izvrsnih i prilagodljivih unapred napravljenih tema i alata za izradu web stranica koje možete koristiti za dizajniranje sopstvene web stranice.

Bezbednost internet prodavnice

Sigurnost je ključna za bilo koji web sajt, ali kada je u pitanju e-trgovina (gde vam ljudi poveravaju svoje finansijske podatke), ona je od ključne važnosti. Postoji nekoliko aspekata bezbednosti web stranica za koje biste možda trebali razmisliti o plaćanju.

Prvi je certifikat Secure Sockets Laier (SSL). SSL je protokol koji se koristi za omogućavanje međusobne komunikacije šifrovanih lokacija. Potrebno je omogućiti Hipertekt Transfer Protocol Secure (HTTPS), koji štiti podatke vaših kupaca.

SSL sertifikati nisu preterano skupi. Neki hosting ga besplatno pružaja kada registrujete ime domena. Ako ne, možete ga kupiti po ceni od oko 20 $ godišnje kada preuzmete domen.

Pored SSL sertifikata, možda ćete želeti da na svoju internet prodavnicu dodate i neku vrstu trajnog bezbednosnog paketa. Postoji veliki broj WordPress sigurnosnih dodataka koji to mogu da urade, nudeći čitav niz funkcija od skeniranja i uklanjanja malwera do firewall-a.

3. Operativni troškovi pokretanja internet prodavnice

U ovom trenutku vaš web sajt je hostovan, vaš domen je registrovan i postavili ste osnove. Sledeće ćete povesti svoju prodavnicu na internet i baviti se svakodnevnim troškovima poslovanja e-trgovine. Tu spadaju dodaci za WordPress i dodaci za WooCommerce, održavanje web sajta, naknade za obradu plaćanja, poštarina i troškovi marketinga.

Dodaci za WooCommerce

WordPress je izuzetno prilagodljiv zahvaljujući svom sistemu dodataka. Možete dodati gotovo bilo koju funkciju koju možete da zamislite sa nekoliko klikova. Isto važi i za WooCommerce – postoje brojni dodaci WooCommerce koji vam omogućavaju da dodate novu funkcionalnost na blagajnu vaše prodavnice, kolica, isporuku, mrežne prelaze i još mnogo toga.

Neki od ovih dodataka i dodataka su besplatni, ali mnogi nude i premium verzije koje otključavaju dodatne funkcije. Neki od najboljih dodataka uopšte nemaju besplatnu verziju. Kao takvi, moraćete da uzmete u obzir troškove bilo kog premium dodatka koji želite da koristite.

Cena održavanja internet prodavnice

WordPress web sajtovi (uključujući prodavnice WooCommerce) obično zahtevaju barem neko održavanje kako bi se osiguralo da vremenom rade bez zastoja. Količina potrebnog posla varira od sajta do sajta, ali usluge održavanja obično uključuju zadatke kao što su moderiranje komentara, testiranje ispravki i provera učinka.

Troškovi održavanja se značajno razlikuju. Ako to sami rešavate, platićete sopstvenim vremenom i resursima. Ako prepustite programeru, možete očekivati da ćete platiti između 10 i 100 $ po satu. Opet, obično dobijete ono što platite, pa jeftinije možda nije najbolji izbor.

Cena marketinga internet prodavnice

Marketing i oglašavanje su suštinski aspekti svakog uspešnog poslovanja. Na kraju, ako ljudi ne mogu da pronađu vašu prodavnicu na Internetu, neće moći da kupe vaše proizvode. Internet marketing je široka kategorija sa mnogo aspekata, ali mi ćemo se usredsrediti na dva najčešća: optimizaciju za pretraživače (SEO) i marketing putem e-pošte.

SEO dodaci se obično koriste na WordPress web sajtovima kako bi osigurali da vaše stranice rangiraju što je moguće više i povećale šanse da vaša prodavnica bude pronađena. Ovi alati analiziraju vaš sadržaj i nude korisne savete za njegovo poboljšanje.

Yoast SEO je najpopularniji WordPress SEO dodatak. Nudi besplatnu verziju, ali da biste izvukli maksimum, verovatno ćete želeti da je nadogradite na premium nivo:


Licenca počinje sa 89 dolara godišnje.

Možda ćete želeti i da investirate u platformu za marketing putem e-pošte za svoje poslovanje. Gotovo 60% marketinških stručnjaka kaže da e-pošta nudi najbolji povraćaj ulaganja (ROI), pa je korisno koristiti ovaj kanal.

Srećom, postoji veliki broj e-mail marketinških platformi koje se integrišu sa WordPressom i WooCommercom. Mailchimp je jedna od najpopularnijih opcija, a počinje od 9,99 dolara mesečno, ali postoji i besplatna verzija. Takođe nudi odličnu WooCommerce integraciju.

Analitika internet prodavnice

Analitika je presudna za saznanje gde je vaš posao i kuda ide. Ove metrike vam pomažu da upoznate bazu kupaca i donesete utemeljene odluke za budući rast.

Google analitika je najbolja opcija za korisnike WooCommerce-a i potpuno je besplatna:

Međutim, možda ćete želeti malo više od onoga što nudi besplatni nivo, posebno u pogledu prilagođenosti korisniku i karakteristika specifičnih za WooCommerce. Ako je to slučaj, možete razmisliti o ulaganju u vrhunsku uslugu. Na primer, napredni dodatak WooCommerce Google Analytics Pro iznosi 79 $ godišnje i pomoći će vam da mnogo više iskoristite ključne pokazatelje internet prodaje.

Da li je obavezna opcija?Procena cene
HostingObavezno3-10$ mesečno
DomenObavezno20$ godišnje
Websajt temaPo izboruZavisi da li je gotova ili custom
Bezbednost sajtaObaveznoBesplatno/od 10$ pa naviše
DodaciNijeZavisi od toga koji se koriste
OdržavanjeObavezno10$ – 100$ satnica
Bankarska provizija transakcijaNijeZavisi od banke
MarketingPo izboruZavisi od vas
AnalitikaPo izboruBesplatno ili plaćeno rešenje

WooCommerce jeste besplatan, ali izgradnja biznisa nije

WooCommerce je neverovatna platforma za e-trgovinu. Opremljen je funkcijama i čini postavljanje internet prodavnice što jednostavnijim i bržim.

Međutim, iako je sam dodatak možda besplatan, poslovanje na mreži nije. Mnogo je skrivenih troškova povezanih sa izgradnjom i vođenjem Internet prodavnice. Od hostinga i bezbednosti do dizajna web stranice, dodataka za WooCommerce i troškova marketinga, VooCommerce Internet prodavnica može biti skupa, pa je važno znati u šta unapred ulazite.

Imate li pitanja o cenama internet prodavnice. Možete nas kontaktirati i zakazasti besplatne konsultacije.