8 pretpostavki za digitalni marketing 2021.

Ranije smo govorili o nekim marketinškim predviđanjima na društvenim mrežama, a u ovom postu prelazimo kroz neka ukupna marketinška predviđanja za 2021. godinu.

I kao i prošli put, i ova predviđanja se zasnivaju na nekim trenutnim trendovima. Stvari kojima se rani usvojitelji bave upravo sada.

Oni koji će verovatno postati glavni i široko korišćeni 2021.

Dakle, ako ste neko ko voli da bude spreman i želi da iskoristi neki rani zamah, onda ste na pravom mestu.

8 Predviđanja marketinga za 2021

1. Autentičnost brenda

U redu, tako da je naše prvo veliko marketinško predviđanje za 2021. da će biti više autentičnosti brenda.

Postoji čitav novi talas zahvalnosti za sadržaj koji generišu korisnici ili UGC.

To je u osnovi bilo koji oblik sadržaja poput slika, zvuka, teksta ili video zapisa koji je objavio drugi korisnik.

Toliko je moćan jer, umesto da pokušate da ubedite kupce koliko je vaš brend sjajan, dopuštate obožavaocima da se pohvale umesto vas.

Čuveni StarBucksov #RedCupContest savršen je primer kako navesti kupce da promovišu vaš brend.

Prošle godine, tokom praznika, Starbucks je pokrenuo #RedCupContest tražeći od obožavalaca da dostave sjajne fotografije svojih kafa za šansu da osvoje poklon karticu Starbucks.

A njihovi obožavaoci uvek učestvuju.

Do danas je ova kampanja prikupila preko 35.000 fotografija crvenih šolja i još uvek broji.

Zbog ograničenja proizvodnje i socijalnog distanciranja, UGC se uzdiže i ljudi to vole.

A to je zato što vidimo autentičniju vezu između brendova i ljudi koji gledaju.

2. Tekstualne poruke će preuzeti e-poštu

Naše drugo marketinško predviđanje za 2021. je da će e-pošta postati manje relevantna i zamenjena razmenom tekstualnih poruka.

Sada su verovatno neki od najvećih uticaja već počeli da stavljaju jači naglasak na slanje SMS-ova putem e-pošte.

I to sa dobrim razlogom.

Prosečna stopa otvorenosti za tekstualne marketinške kampanje je 98% u poređenju sa stopom otvorenosti od 20% za marketinške kampanje putem e-pošte.

U svetu sa beskrajnim ometanjem, ulazak direktno u nečije poštansko sanduče pruža vam najveću šansu da privučete njegovu pažnju i dobijete odgovor.

Dok razmišljamo o 2021. godini, možemo uvideti važnost traženja broja telefona vaših potencijalnih klijenata umesto njihove adrese e-pošte.

Dakle, evo PRO saveta:

Sledeće godine, kada postavljate odredišne stranice ili iskačuće prozore na svojoj veb lokaciji, umesto da im šaljete popuste ili olovni magnet, razmislite o tome da im pošaljete poruku.

I idealno bi bilo da je podesite tako da, ako slučajno odgovore, možete i odgovoriti.

3. Tehnički SEO će biti od vitalnog značaja

Naše treće marketinško predviđanje za 2021. odnosi se na optimizaciju pretraživača i ljude koji su tehnički nastrojeni.

Google je uvek naglašavao korisničko iskustvo kao jedan od glavnih signala za odlučivanje na kojim web lokacijama će se dati saobraćaj ili rangiranje.

Oni žele najkorisnije i najrelevantnije informacije da se prikazuju njihovim korisnicima na osnovu namere njihove pretrage.

Google je najavio da će Core Web Vitals dodati njihovom novom signalu iskustva sa stranicama.

I ovo nije samo predviđanje. I Google je prošlog meseca ovo najavio.

Citirajući, citat „Najavljujemo da će signali za rangiranje na stranici za Google pretragu biti lansirani u maju 2021. Ovo će kombinovati Core Web Vitals i prethodne UKS-povezane signale.“

Dakle, ako ste pokušavali da osvojite rang listu i želite da dobijete više prometa na web sajtu 2021. godine, ovo je nešto što možete već sada da uradite.

Počnite sada tako što ćete otići na Google Search konzolu ili podesiti. Zatim pogledajte Google-ove sugestije o optimizaciji vaših osnovnih web vitalnih vrednosti.

Ovo je nešto što radimo i jedva čekamo da vidimo kako to utiče na nas.

Tako smo na naš kalendar zaokružili maj 2021. godine i pažljivo ćemo razmotriti rezultate. Seo optimizacija.

4. Povećanje lokalnih i mobilnih pretraga

Sada se držimo pretrage, naše četvrto predviđanje je da će Google i dalje postajati sve lokalni i mobilniji.

Nije iznenađenje da tokom godina sve više ljudi kupuje pametne telefone, a to dovodi do brzog povećanja mobilne pretrage na Google-u.

Kao što smo napomenuli, s obzirom na to da Google toliko pazi na korisničke signale, podjednako je važno da web sajtovi budu optimizovani za mobilne uređaje.

Ovo nije ništa novo.

U stvari, znamo da Google već godinama stavlja akcenat na web sajt sa dobrim mobilnim iskustvom.

Ali naš je osećaj da Google svake godine, kako se povećava potražnja za mobilnim web sajtovima, daje veću težinu tome.

Dakle, ako još uvek niste optimizovali za to, nema boljeg vremena za početak nego 2021. godine.

5. Konkurencija

Sad se mnogima od vas ovo neće svideti, ali evo istine.

Mislimo, bili smo sigurni da je svet postao digitalni, ali svi su mislili da imaju dovoljno vremena da shvate stvari i promene svoj posao.

Ali ne.

Ako nam je 2020. pokazala nešto, bila je činjenica da ako je vaše preduzeće bilo postavljeno za poslovanje na mreži, vi ste jedna od onih kompanija koje su mogle mnogo lakše da se snađu od onih koje to nisu učinile.

A postoje stotine hiljada ljudi koji su upravo naučili ovu lekciju – na teži način.

Ako ste pokrenuli fizičku lokaciju 2020. godine, onda ste verovatno patili.

A ako ste pokrenuli posao koji pokreće internet, verovatno ste imali veće šanse za uspeh.

A ako ste jedan od onih koji su doživeli uspeh na mreži 2020. godine, onda biste trebali znati da sve tek dolazi.

U redu, te stotine hiljada ljudi uči, zapošljava ljude, postavlja web stranice, stranice društvenih mreža i još mnogo toga …

I sprema se za pohod na vašoj publici.

Dakle, 2021. videćemo masovne sukobe ljudi koji se bore oko kupaca.

Videćemo neke intenzivne marketinške kampanje.

Ali ako čitate ovaj post, onda imate prednost.

Dobili ste priliku da vidite neke od ranih trendova koji se dešavaju.

Pripremite se sada, pa će se, kad novi ljudi uđu na tržište, pitati kako izgleda da i dalje osvajate publiku.

Dodatna marketinška predviđanja vredna pažnje:
Evo važne napomene.

Oglašavanje na mreži je igra u kojoj uglavnom pobeđuju oni koji imaju najviše novca.

I to ne kažemo olako, jer istina je da još uvek ima mnogo loših oglašivača koji ne znaju šta rade i troše novac.

A mnogi naši klijenti na kraju ostvaruju više potencijalnih klijenata i prodaja, jer znamo prave strategije oglašavanja koje ćemo koristiti.

Ali na kraju će se u vašem prostoru naći oglašavač koji ne samo da ima sjajne strategije, već ima i više novca.

Pa šta ćete učiniti povodom toga?

Savet za bonus predviđanja marketinga:
Ako možete da koristite organsku strategiju, počnite odmah da gradite sadržaj.

To je igra oko napora, zar ne. Ko će provoditi više vremena sa ciljnom publikom?

Sada, naravno, morate da zadržite pažnju pomenute publike, što znači da morate da pružite veliku vrednost.

6. Brzina

Potrošači danas očekuju stvari SADA.

Žele brza objašnjenja, brze odgovore.

Žele brzu isporuku, žele brzi povratak.

A ponekad je najbolji marketing usluga.

Kada neko doživi prijatno iskustvo, verovatno će se vratiti i uputiti drugim ljudima.

Dakle, šta možete učiniti da svoje poslovanje učinite centimetar bržim da ispuni očekivanja potrošača danas?

Takođe, prihvatanje brzine je relevantnost.

U redu, pa ako se dogodi nešto što vredi vesti ili u trendu, koliko brzo možete da uskočite u zaštitu?

Što brže možete 2021. godine, veća je verovatnoća da ćete steći svest i istaknuti se među konkurencijom.

Preostala su još dva marketinška predviđanja.

7. Video kratke forme

Sada smo o tome razgovarali i u našem postu „Predviđanja marketinga društvenih medija u 2021. godini“.

Ali ovog puta, uopšte govorimo samo o kratkom obliku video zapisa.

Dakle, govorimo o kratkim uvodnim video zapisima na vašoj web stranici, dodajući kratke video zapise na stranicama vašeg proizvoda ili usluge.

Video u dugoj formi definitivno ima svoje prednosti i sigurno postoji vreme i mesto za njega kao kad idete uživo.

Ali najveća prevara dugotrajnog videa je ta što morate zadržati pažnju publike duže vreme.

A sa društvenim mrežama i svim zanimljivim smetnjama koje se dešavaju oko nas, to je sve teže izvesti.

Razmisli o ovome.

Koje biste radije?

Opcija A) Neko poseti vašu stranicu, započne sa 10-minutnim video zapisom i napravi samo dvominutnu oznaku.

Ili opcija B) Neko poseti vaše stranice, započne video zapis od 60 sekundi i odgleda celu stvar?

Mislimo da bi opcija B, ako je upakovana sa neverovatnom vrednošću, bila najbolji izbor za vas.

Dakle, kada je neko bliže dnu vašeg levka, što znači da je blizu da zaista postane kupac, nemojte mu forsirati desetominutni video u lice.

Pogodite brzim svedočanstvom, objašnjenjem ili pregledom proizvoda.

8. Više nostalgije

Studije su pokazale da udar nostalgije može poboljšati naše mentalno stanje.

Istraživanja su dokazala da nostalgija može biti pozitivna za mentalno zdravlje i čak može smanjiti simptome anksioznosti, stresa i depresije.

Štaviše, ljudi se aktivno bave nostalgijom.

To može biti namerno, poput odabira razmišljanja o srećnim uspomenama. Ali senzorni okidači poput fotografije, mirisa ili zvuka takođe nam omogućavaju da se prepustimo nostalgiji.

Podelite:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Sadržaj