Kako napraviti Rent-a-car web site: Karakteristike i saveti

Podelite:

<i class="fab fa-facebook" aria-hidden="true"></i> Share on facebook
Facebook
<i class="fab fa-twitter" aria-hidden="true"></i> Share on twitter
Twitter
<i class="fab fa-pinterest" aria-hidden="true"></i> Share on pinterest
Pinterest
<i class="fab fa-linkedin" aria-hidden="true"></i> Share on linkedin
LinkedIn

Kada je reč o iznajmljivanju automobila za većinu putnika (uključujući i sebe), često se možete naći u pokušaju da nekoga pozovete telefonom kako biste napravili rezervaciju ili ste na bučnom mestu gde je teško razumeti se.

To je nešto sa čime se suočavamo svakodnevno, međutim, to je gnjavaža koju možemo promeniti. Da bi stvari bile efikasnije, softver za iznajmljivanje automobila može sve ubrzati, a da ne spominjem, sve u velikoj meri pojednostaviti. Takođe može pružiti kompanijama mogućnosti da budu konkurentnije i sveprisutnije na tržištu koje se neprekidno osvaja u digitalnoj sferi.

I dok je posedovanje web sajta samo polovina bitke, da biste ostali relevantni na tržištu, takođe želite sveobuhvatan i pouzdan softver za rezervacije i bezbroj različitih karakteristika koje će tržištu (i vašim posetiocima) pokazati ko je kralj puta.
Vođenje već postojećeg posla i stvaranje web sajta i softver za rezervacije koji će ga pratiti je daleko lakše nego ulaganje u veliki vozni park. S druge strane, konkurencija je već sada velika sa igračima veličine preduzeća na tržištu, tako da, kao mali preduzetnik, morate još više naglasiti vrednost koju dajete posetiocima i kupcima.
Osim toga, moraćete i da prebrojite svaki cent jer će ušteda od 1% biti važna u velikoj šemi stvari.

Zašto ovo govorimo? Ako želite povraćaj ulaganja, kao mali preduzetnik, želećete i sveobuhvatan mrežni sistem koji olakšava stvari ne samo vašim klijentima, već i vama.

Stvari kao što su:

  • Proces rezervacije
  • Proces plaćanja
  • Podrška mušterijama
  • Upravljanje vozilima
  • Automatske potvrde i obaveštenja
  • Oglašavanje putem interneta
  • Statistika, analitika, uvidi
  • Upravljanje partnerstvom

U određenoj meri već obavljate ove zadatke ofline, često lično ili u Exel-u. Problem je u tome što morate uglavnom sve da radite ručno i gubite dragoceno vreme na ove rutinske zadatke, umesto da se fokusirate na usavršavanje svojih usluga i proširenje kapaciteta.

To je rečeno, solidan web sajt za iznajmljivanje automobila može vam pomoći u ponovnom ulaganju novca zahvaljujući preciznijem računovodstvenom sistemu, može vam pomoći da dođete do konkurentnijih cena zahvaljujući vašem integrisanom analitičkom sistemu i omogućiće vam produženo radno vreme na 24/7 zahvaljujući automatizovanim radnim tokovima.

KARAKTERISTIKE WEB SAJTA


Samo u uvodu možete videti da web sajtoova za iznajmljivanje automobila treba da bude više od pouzdane funkcije rezervacije i ponekog sadržaja tu i tamo. Za početak morate da uvrstite najnužnije potrebštine, poput formulara za rezervaciju, prijave, funkcionalnosti plaćanja, vodiča za automobile (vozni park), svedočenja i odeljka bloga. Sve su to obaveze i zato bismo želeli da se usredsredimo na druge procese automatizacije koji će vam omogućiti da smanjite rutinske zadatke upravljanja.

SISTEM REZERVACIJA


Ako se odlučite da ručno upravljate funkcijom rezervacije, većina vaših rezervacija koje niste uhvatili završiće u Neverlandu. Normalno je da odaberete vrhunski sistem koji vašem posetiocu ne samo da pomaže da prođe kroz proces već će postaviti zadatke zakazivanja i transakcija, a da ne pominjemo slanje odgovarajućih e-poruka sa potvrdom i obaveštenja. Ako je potrebno, možete nadgledati i uređivati sve u svom administratorskom panelu.

UPRAVLJANJE VOZNIM PARKOM


Ovo će biti korisna karakteristika i za vas i za vaše klijente jer ćete moći da vidite svako vozilo, njihov status, detalje, troškove, datume isteka osiguranja i još mnogo toga.

STATUS DOSTUPNOSTI


Mogućnost uvida u najnovije informacije o statusu dostupnosti vaše flote je presudna karakteristika ne samo za vas već i za vaše klijente. Znanje koji su automobili dostupni, oštećeni, na popravci ili se trenutno iznajmljuju sa nekoliko klikova može znatno ubrzati stvari.

CMS i CRM


Upravljanje sadržajem i odnosima sa klijentima pomoću efikasnih sistema takođe će mnogo doprineti. Pomoću prilagođenog sistema za upravljanje sadržajem možete lako ažurirati informacije o voznom parku i odeljak svog bloga, dok će drugi pomoći u boljem zadržavanju klijenata, marketingu, programima lojalnosti, nagradama za kupce, specijalnim ponudama i prepoznavanju prevara i drugih „opasnosti“.

UPRAVLJANJE FINANSIJAMA


Kao što je ranije pomenuto, da biste ostali u toku sa igrom, biće vam potreban i složeni sistem koji će vam pružiti mogućnost praćenja vaših plaćanja, transakcija i ostalih računovodstvenih podataka na jednom mestu. Superioran sistem upravljanja finansijama takođe vam može pomoći da vodite računovodstvenu infrastrukturu gde ćete uvek znati svoju finansijsku statistiku, omogućavajući vam da vodite nekoliko partnerstava (sa turističkim agencijama, trgovcima, restoranima, hotelima itd.) U okviru istog sistema bez dodatnih računovodstveni zadaci i dalji ručni unos.
Sistem finansiranja takođe treba da ima funkcije za naplatu i fakturisanje koje se lako prate kako bi sve bilo u redu.

IZVEŠTAJI


Uvidi koji vam pomažu da vidite najpopularnija vozila, segmente koji vam donose najviše profita i one koji troše vaš novac. Da biste svoje poslovanje vodili što efikasnije, izveštavanje u realnom vremenu može vam u velikoj meri pomoći. Ovo može da funkcioniše ako ste redovni dobavljač usluga ili ako ste u većoj niši, na primer, iznajmljivanje egzotičnih superautomobila na trkačkim stazama.

OSTALE KARAKTERISTIKE


Sve što smo gore pomenuli je presudno ako želite da vaš web sajt ima sve na jednom mestu i za vas i za vaše klijente. Pored toga, neke druge funkcije i funkcije vam mogu pomoći da se izdvojite iz gomile. Oni vam mogu pomoći u zadržavanju kupaca, boljoj stopi angažovanja, oglašavanju itd.

MULTIMEDIJA
Ako već začinite stvari višim luksuznim vožnjama, a ne uobičajenim Fiat ili VW Golfom, viziju brenda možete dalje poboljšati posebnim medijskim sadržajem na svom web sajtu. Od fantastičnih fotografija vaše flote do uzbudljivih video snimaka i podataka o statistici, svojim klijentima možete pružiti sveobuhvatnije iskustvo navodeći ih da ponovo posete vaš web sajt kako bi saznali više.

INSPEKCIJSKE KONTROLNE LISTE I SISTEMI SNIMANJA ŠTETE
Takve baze podataka pomoći će u upravljanju autima, finansijama i izveštajima.

VERIFIKACIJA ELEKTRONSKOG IDENTITETA
Ovi sistemi pomažu u sprečavanju prevara jer mogu da otkriju falsifikovane kreditne kartice i druge dokumente pre nego što vozač automobilom izađe iz garaže.

GPS PRAĆENJE I USLUGE POMOĆI OPERATERA

Ovo ne bi trebalo da bude revolucionarna karakteristika, međutim, ako shvatimo da kompanije za iznajmljivanje gube milione zbog krađe automobila, to bi trebalo smatrati obaveznim. Povezivanjem GPS praćenja sa vašim sistemom, u bilo kom trenutku možete da vidite stvarne koordinate svih auta.

S druge strane, pomoću tehnologije qirg senzora i ostalih telematičkih karakteristika možete daljinski pratiti stanje svojih vozila i pomagati kupcima kada naiđu na kvarove ili ih eventualno izbeći tako što ćete ih uputiti do najbliže službe.

PROGRAMI ODANOSTI
Na takvom konkurentnom tržištu, posebne ponude, specijalne ponude za članove, promotivni kodovi i popusti mogu uvelike doprineti osiguranju da će se više ljudi pojaviti na vašem web sajtu.

GAMIFIKACIJA
Zašto od stvari ne napravite igru? Omogućite svojim klijentima da zarađuju medalje za pređene kilometre, stalno ažurirajte svoj profil zabavnim statistikama poput „omiljeno vozilo“, „omiljena ruta“ i sličnim karakteristikama. Kombinujte ga sa ponudama programa lojalnosti i procvatom – uspeli ste da napravite automobilsku platformu na kojoj je zapravo zabavno provoditi vreme.

Tehničke karakteristike web sajtova za rent-a-car (Custom ili gotova rešenja)

Postoji nekoliko načina na koje možete da napravite dobar web sajt, međutim, pravi pristup će najverovatnije zavisiti od vaših potreba i budućih planova.

Verovatno možete pronaći članke koji će vam pomoći u projektima „uradi sam“ web sajtove, s obzirom da znate osnove razvoja softvera i know-how serveri i dodaci rade. Takođe postoje mnoga rešenja drop and drag koja možete koristiti bez previše znanja o kodiranju ili bilo kakvog detaljnog pozadinskog razvoja.

Ako se odlučite za njih, i dalje možete unajmiti programere da postave sistem, što znači da to ne morate učiniti u potpunosti sami, međutim, većina razvojnih kompanija će vam reći da ako želite lako skalabilan, složen, sve-u-jednom opciju, tada biste imali više koristi od custom web sajta.

Prilagođen web sajt znači da će vaš sajt biti kreiran od nule, uzimajući u obzir sve vaše zahteve. Imaće sve potrebne funkcije i karakteristike (one gore navedene), a još više se može primeniti na osnovu potreba vašeg brenda.

Ogromna prednost custom web sajt nije samo činjenica da se može izgraditi tako da obrađuje sve moguće trendova funkcije kojih se možete setiti, već može imati sportski dizajn i korisnički interfejs koji će biti jedinstven za vašu kompaniju, pomažući vam u boljem brendu prepoznavanje. Takođe, programeri vam mogu pomoći da primenite nekoliko prilagođenih funkcija koje će vam još više pomoći u marketinškim naporima (automatizacija marketinga, funkcije biltena i još mnogo toga).

Tačno je da je prilagođeni razvoj skuplji kada ga upoređujete sa unapred napravljenim i uradi sam projektima. Međutim, potpuno prilagođenom opcijom dobijate svoje jedinstvene karakteristike, dizajn, prilagođen tačno vašim potrebama, sa profesionalnim timom iza vaših leđa koji će brinuti o vašim potrebama sa održavanjem, brinuti se o planovima hostinga i još mnogo toga. Da ne spominjem, pomoću prilagođenog rešenja možete stvoriti gotovo automatizovani ekosistem koji vam može pomoći da efikasnije vodite posao, a istovremeno vam omogućava da se više usredsredite na poslovnu stranu svog poslovanja.
Zaista imate nekoliko gotovih opcija za koje se možete odlučiti, međutim, ako želite najveću fleksibilnost i snažno prisustvo na mreži, prilagođena rešenja uvek će biti superiornija od gotovih paketa.

Zaključak

Na osnovu vaših potreba i mogućeg poslovnog modela (posedovanje voznog parka ili pružanje peer-to-peer iznajmljivanja), možete pronaći prilično drugačiju rutu od one koju smo uspeli da povučemo pomoću ovih saveta i karakteristika. Međutim, nekoliko stvari je sigurno. Tržište zakupa ostaće prilično konkurentno, a priroda posla ostaće ispunjena često zastrašujućim zadacima kako bi se osiguralo da sve funkcioniše u najboljem redu i da su vaša vozila sigurna i u odličnom stanju.

Na vama je da li želite sistem koji automatizuje većinu zadataka povezanih s tim procesima ili jednostavan web sajt sa pouzdanim mehanizmom za rezervacije. Ova druga opcija predstavlja vašim klijentima jednostavan interfejs, dok prva funkcioniše više kao interaktivna platforma sa više opcija za angažovanje, a ujedno je i vaša kontrolna tabla za izveštavanje, računovodstveni sistem, alat za upravljanje voznim parkom i sve ostalo između toga.