Šta je landing page? I kako napraviti posete i prodaju na sajtu

Podelite:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Dakle, želite da znate šta je odredišna stranica?

Pa, imate sreće jer danas odgovaramo na to pitanje i otkrivamo nekoliko saveta i trikova koji su nam pomogli da ostvarimo stopu konverzije od 43% na ovoj odredišnoj stranici.

Najbolji deo?

Ne morate biti marketinški guru da biste ovo shvatili.

A pomoću brzih informacija pruženih u ovom postu, možete lako primeniti ove savete za stvaranje odredišne stranice koja se iznova i iznova konvertuje.

Šta je landing page?

Ova stranica treba da ima jasan poziv na akciju koji eliminiše svaku priliku da se vaša publika odvrati od tog poziva na akciju.

A uspešne stranice vode do:

  • Veće stope konverzije
  • Povećano angažovanje
  • Kvalitetnije delovanje na stranici

Oni uklanjaju smetnje sa svih ostalih opcija koje nisu direktno usmerene ka vašem cilju konverzije.

Da li su ove stranice potrebne ako imate početnu stranicu? Da.

Da li biste ih trebali koristiti čak i ako već imate sjajnu web stranicu? Apsolutno!

Da li biste trebali da koristite ove stranice čak i ako nemate veliki obim web prometa? Najverovatnije!

Znajte da postoje dve vrste odredišnih stranica i svaku koristite u zavisnosti od cilja:

Tipovi landing stranica

1. Stranice za prikupljanje potencijalnih klijenata

Cilj ove stranice je prikupljanje potencijalnih klijenata za vaše poslovanje.

Sada odredišnu stranicu za prikupljanje podataka potencijalnih klijenata možete ostvariti na dva načina, u zavisnosti od publike koju ciljate i gde se ona nalazi u procesu kupovine.

Ako je neko u fazi istraživanja procesa kupovine, trebali biste ponuditi neku vrstu sadržaja koji se može preuzeti, obrazovne je prirode i pruža vrednost na vašoj odredišnoj stranici.

Ovi sadržaji za preuzimanje uključuju e-knjige, kontrolne liste i web-seminari vrlo dobro rade za naše klijente.

Evo primera odredišne stranice generacije potencijalnih klijenata za nekoga u fazi istraživanja:

Pružanje vrednosti stvara pobednički scenario za vas i potencijalnog kupca dok oni dobijaju odgovore na svoja pitanja, a vi dobijate obaveštenost o brendu i kontakt informacije.

Ovo je obično u obliku e-pošte.

Ako je vaša publika u procesu kupovine, trebali biste biti direktno na odredišnoj stranici.

To se može učiniti identifikovanjem problema, osnivanjem vaše kompanije kao rešenja i traženjem podataka za kontakt putem vašeg poziva na akciju.

Ovo takođe stvara odličan scenario za vas i potencijalnog kupca dok pronađu rešenje koje im može pomoći, a vi dobijate priliku da pridobite kupca nakon što nastavite.

Evo primera odredišne stranice generacije potencijalnih klijenata za nekoga u fazi kupovine:

2. Click-Through Landing Page

Ovaj tip je popularan među kompanijama e-trgovine, naravno i SaaS kompanijama jer su zaboravili da pokušavaju da uhvate potencijalnog klijenta, a dugmad za poziv na akciju vode vas pravo u tok kupovine za kupovinu.

Karakteristike visoke konvertujuće odredišne stranice rezultat oglasa na društvenim mrežama.

Sada kada znamo dve vrste odredišnih stranica, hajde da razgovaramo o zajedničkim karakteristikama odredišne stranice sa visokim konverzijama:

Uklonjeni su navigacijski meniji.
Kao što je prethodno pomenuto, odredišne stranice sa visokim konverzijama fokusiraju se na jedan cilj, vaš poziv na akciju.

Da biste pomogli u postizanju ovog cilja, uklonite navigaciju sa odredišne stranice kako biste pomogli posetiocima da ostanu fokusirani i izbegnu kliktanje negde drugde.

Iznad preklopnika nalaze se dugmad za poziv na akciju. Iznad preloma se odnosi na gornji deo web stranice i tako je vidljiv bez pomeranja stranice. Ove CTA možete takođe postaviti na dno stranice.

Zašto?

Postoje ljudi koji dođu na vašu odredišnu stranicu i biće spremni da napreduju sa vašom CTA. Želite da im date tu mogućnost.

Isto važi i za one kojima je potrebno više informacija i pomeriće se do dna stranice.

Postavite CTA na dno stranice tako da oni koji je tamo naprave mogu da preduzmu radnju.

Tekst dugmeta poziva na akciju odražava ono što će se dogoditi sledeće ili krajnji rezultat preduzimanja radnje.
Zamislite svoje CTA dugme kao GPS.

Većina ljudi ne putuje putem ako ih to ne odvede do odredišta kojeg su svesni.

Koristite svoje CTA dugme da biste jasno naveli šta će se desiti kao rezultat klika na njega. Uobičajeni tekst CTA dugmeta uključuje:

  • Prijavi se
  • Zakaži poziv
  • Pridruži se

….postoje i drugi koji imaju više smernica od jednostavnog „Kliknite ovde“


To je to!

Jasno razumevanje šta je odredišna stranica, vrste stranica koje možete koristiti i karakteristike odredišne stranice sa visokim konverzijama.

Imati jednu za vaše preduzeće sigurno će vam pomoći da povećate prodaju, svest i konverzije, posebno ako sledite ove savete i trikove koje smo podelili.

Ali ako vam je potrebna pomoć u izradi odredišne stranice koja će vam sigurno pružiti željene rezultate, pomoći ćemo vam! Pored toga, nudimo i mnoštvo marketinških rešenja koja možete koristiti za rast svog poslovanja.