Značaj web sajta za uspešan biznis

Većina potrošača na internetu traži informacije koje će im pomoći da donesu pametnije odluke o kupovini. U stvari, prema eCommerce Foundation, 88% potrošača će istražiti informacije o proizvodu pre nego što izvrše kupovinu na mreži ili u prodavnici. Ovaj trend ponašanja u kupovini naglašava važnost web sajta za današnja preduzeća.

Ako želite da vaša kompanija bude uspešna na savremenom tržištu, morate da imate profesionalni dizajn web stranica. Vaša web stranica je prekretnica vašeg poslovanja, podržavajući sve vaše napore u digitalnom marketingu. U nastavku ćemo razgovarati o značaju web sajta za vaš poslovni uspeh i o onome što treba da znate o početku rada sa profesionalnim web sajtom za vaše poslovanje.

Značak web sajta za marketing

Važnost web sajta za marketing proširuje se na svaki aspekt vaše strategije digitalnog marketinga. Kao prekretnica vašeg prisustva na mreži, svaka vrsta komunikacije, deo sadržaja ili oglas koji stavite na mrežu odvešće potrošača natrag na vaš web sajt . Kao takvo, važno je da vaš web sajt daje potrošačima jasnu predstavu o čemu se radi u vašoj prodavnici i koje vrste proizvoda ili usluga nudite.

Počnimo sa vašim marketingom na društvenim mrežama. Iako koristite nezavisne web sajtove za društvene medije da biste došli do potrošača i stupili u kontakt sa njima, morate da imate mesto na koje potrošače možete uputiti kada žele da saznaju više o vašem poslu. Slično našem dole objavljenom na društvenim mrežama. Mi kažemo da smo SEO kompanija, ali ako ne znaju šta je SEO, oni mogu da saznaju više prateći vezu do posta na blogu o SEO-u.

Vaš web sajt služi kao „baza“ gde možete slati kupce kada žele da izvrše kupovinu ili saznaju više o određenom proizvodu ili usluzi koju nudite.

Značaj web sajta za marketing sadržaja takođe je značajan. Vaš sadržaj treba mesto za život. Bilo da se radi o postovima na blogu ili opisima proizvoda, potrebno je mesto za prikaz tih informacija kako bi ih potencijalni kupci mogli pronaći. Vaša web stranica je savršeno mesto za smeštaj svih sjajnih sadržaja koje vaše preduzeće stvara za informisanje i angažovanje vaše ciljne publike – baš kao i blog post koji trenutno čitate, pruža vam više informacija.

Vaš web sajt takođe igra važnu ulogu u vašem marketingu e-poštom. Ako koristite ciljani marketing putem e-pošte da biste pozvali i angažovali svoje kupce, onda trebate negde da ih uputite na konverziju. Vaš web sajt je savršeno mesto za vođenje pretplatnika na e-poštu kada želite da saznaju više o proizvodu ili čak izvrše kupovinu. To možete učiniti u svom nedeljnom biltenu kao i mi.

Svake nedelje pretplatnicima šaljemo više informacija o našim uslugama kako bi mogli da saznaju više o tome šta radimo. To čine klikom na link do našeg web sajta.

Vašim Google oglasima je takođe potrebno mesto do koga potrošači mogu da vode. Google oglašavanje je odličan način da dosegnete veći broj potrošača koji će najverovatnije biti zainteresovani za vaše proizvode. Ali morate da imate web stranicu na koju možete da dovedete ove potrošače kada kliknu na vaš Google oglas. Bilo da je to prilagođena odredišna stranica ili određena stranica proizvoda, oglas mora imati odredište na vašem web sajtu.

Vaš oglas takođe može imati više odredišta kako bi pružio još više informacija i pokrio više područja za ono što korisnik možda traži kada unese u svoju pretragu. Krajnji cilj vašeg web sajta je da odgovorite na sva korisnička pitanja podacima koje navedete.

Važnost web sajta za optimizaciju pretraživača (SEO) leži u načinu na koji ova marketinška taktika funkcioniše. Kada kupci koriste pretraživač za istraživanje proizvoda, usluga, brendova ili čak izazova, pretraživač isporučuje listu web stranica relevantnih za ove teme. Dakle, ako želite da deo ovog mrežnog prometa odvedete u svoje preduzeće, potrebna vam je web stranica na koju ćete taj promet ponovo usmeriti. Što je Vaš web sajt optimizovaniji za pretraživače poput Google-a, to je više šansi da dosegnete nove potrošače.

Značaj web sajta za internet prodaju

Prodaja je vitalna za svako poslovanje. To je jedini način na koji možete održavati svoje preduzeće i raditi. A poboljšanje prodaje je najbolji način da poboljšate zdravlje i uspeh svog poslovanja. Važnost web sajta za prodaju ne može se preceniti.

Prisustvom na internetu putem vaše veb stranice možete da dođete do više potrošača. Što više potrošača dobijete na internetu, to više mogućnosti imate za prodaju. Razvoj web stranice ne dovodi automatski kupce koji kupuju kod vas. Međutim, optimizacijom veb stranice za web pretraživač možete poboljšati šanse za dovođenje kvalifikovanijih potencijalnih klijenata za koje je veća verovatnoća da će obaviti kupovinu.

Web sajt ne samo da vam pomaže da povećate svoje prodajne mogućnosti, već takođe povećava vašu dostupnost za obavljanje prodaje. Pomoću web sajta možete prodavati svoje proizvode i usluge non-stop. Ne morate stalno aktivno da se bavite potencijalnim klijentima, jer oni mogu da dobiju potrebne informacije sa vaše web stranice.

Pored toga, vaša web stranica nudi još jedan kanal za prodaju. Pored prodaje proizvoda i usluga na mreži, potrošačima možete pružiti i informacije potrebne za donošenje odluke o kupovini. U stvari, sadržaj na vašoj web stranici služi kao dodatni prodavac, pomažući kupcima da dobiju potrebne informacije i ubeđujući ih u prednosti vaših proizvoda ili usluga.

Izgradnja kredibiliteta web sajta

Važnost web sajta za izgradnju kredibiliteta takođe je nešto o čemu brendovi moraju da razmotre. Na današnjem digitalnom tržištu preduzeća bez web sajta vide se kao manje verodostojna. Razlog tome je što većina kompanija ima web sajt, pa one koje to ne čine mogu da izgledaju kao da imaju nešto da sakriju.

Kako vam web sajt pomaže u izgradnji kredibiliteta? Pa, omogućava potrošačima da vide o čemu se radi. Pored predstavljanja svojih proizvoda i usluga, potrošačima možete da kažete i o svojoj kompaniji i njenoj misiji. Pomažući potrošačima da upoznaju vaše poslovanje, radite na uspostavljanju poverenja, što je prvi korak u izgradnji dugotrajnih odnosa sa kupcima.

Koristite svoju web stranicu da biste uspostavili autoritet. Kada je reč o pronalaženju uglednog posla, potrošači žele da znaju gde brend stoji u industriji. Sadržaj koji kreirate i objavite na svojoj web stranici pomaže potrošačima da pokažu da znate o svom poslu. Pružanjem dragocenog i obrazovnog sadržaja možete raditi na izgradnji čvršćih odnosa sa potrošačima i podsticanju konverzija.

Ne samo da vam web sajt daje priliku da izgradite kredibilitet i autoritet, već vam pomaže i da se izdvojite od konkurencije. Sadržaj web sajta svake kompanije je jedinstven. To znači da imate priliku da potencijalnim klijentima i kupcima pokažete šta vaše poslovanje razlikuje od ostalog kroz prilagođeni sadržaj. Želite da budete ispred svoje konkurencije. Ako oni imaju web sajt, a vi nemate, onda ste odmah izgubili kupca.

Pristupačnost informacija

Ovoga smo se dotakli kada smo malo ranije u postu raspravljali o važnosti web stranice, ali vredi ponovo naglasiti. Web sajt pruža pristup vašoj ciljnoj publici danonoćno. Čak i kada ste se vi i vaš tim odjavili za taj dan, vaš web sajt i dalje naporno radi na dovođenju većeg broja kupaca u vaše preduzeće.

Zamislite koliko biste još prodaja mogli da ostvarite da nikada niste spavali. Pa, srećom, ne morate da se odričete sna da biste dosegnuli svoje kupce 24/7. Pomoću web sajta pružate mesto potrošačima da saznaju više o vašim proizvodima i uslugama, u bilo koje doba dana i noći.

Ako svoje proizvode stavite na raspolaganje za prodaju na vašem web sajtu, potrošači mogu čak i da kupuju danonoćno. Olakšavajući potrošačima da pretražuju i kupuju vaše proizvode na internetu.

I najbolji deo je – ne morate fizički da budete tu da biste i dalje uživali blagodati prodaje. Vaša web stranica služi kao vaš lični prodavac digitalnih usluga. Vaš web sajt daje potrošaču ono što treba da zna o proizvodu, vrši prodaju i prikuplja podatke o plaćanju na mreži.

Zamislite ovaj scenario: Na primer, tražite bicikl za kupovinu, koji od ovo dvoje biste više voleli? Vozite se okolo u potrazi za lokalnom prodavnicom koja prodaje ove bicikle ili sedeći na vašem kauču kod kuće, kupujete ovaj bicikl na internetu? Očigledno je da većina ljudi više voli ovo drugo. Upravo zbog toga vlasnici preduzeća grade sopstvene web sajtove – kako bi predstavili šta mogu da ponude kupcima.

Ostavite prvi pravi utisak profesionalnim web dizajnom

Vaš web sajt je često prvi utisak kupaca o vašem brendu. Čak i ako se bavite prodajom cigle i maltera i to zavisi od lokalnog prometa u radnji, velike su šanse da vaši kupci istražuju vaše poslovanje na internetu pre nego što uđu. Zbog toga je od vitalnog značaja da imate profesionalnu web stranicu.


Važnost web sajta ne može se preceniti. Ali ako je web sajt neprivlačan ili se u njemu teško krećete, možda odbijate svoje kupce, a da to ni ne znate. U stvari, istraživanje Business 2 Community pokazuje da je 94% ljudi izjavilo da je web dizajn glavni razlog zbog kog nemaju poverenja ili odbacuju web stranicu.

Profesionalni web dizajn treba da sadrži (ali nije ograničen na) sledeće elemente:

  • Jednostavna navigacija – Posetiocima ne bi trebalo da bude teško da pronađu ono što traže na vašem web sajtu, a da više puta ne kliknu. Menu za navigaciju treba da bude jasan i jednostavan, pomažući posetiocima da u samo nekoliko trenutaka pronađu ono što traže.
  • Atraktivan dizajn – Vaš web sajt treba da bude atraktivan, koristeći boje i slike koje se poklapaju sa vašim brendom, a istovremeno i prijaju oku. Profesionalna web stranica ima ravnotežu između atraktivnog dizajna i sadržaja koji se lako čita i brzo učitava.
  • Korisni sadržaj – Sadržaj na vašem web sajtu treba da bude informativan i da posetiocima pomogne da bolje razumeju vaše proizvode i usluge. Takođe treba naglasiti relevantne ključne reči koje bi vaši potrošači mogli da koriste za pronalaženje brendova poput vašeg na mreži.
  • Optimizacija pretraživača – Struktura i sadržaj vašeg web sajta moraju biti optimizovani za pretraživače poput Google-a. Profesionalni dizajn web sajta uključuje SEO usluge koje osiguravaju da potrošači mogu da pronađu vaš web sajt na mreži.
  • Brzo vreme učitavanja sajta – Ako se vaš web sajt ne učita u roku od nekoliko sekundi, posetioci mogu napustiti. Profesionalni dizajn web stranica obezbediće brzo vreme učitavanja zbog poboljšanja korisničkog iskustva.
  • Jednostavna konverzija – Vaš web sajt treba da olakša posetiocima konverziju pomoću brzog i jednostavnog postupka. Kupovina bi takođe trebala biti jednostavni za upotrebu i vratiti se na nju ako kliknu dalje od vaše stranice.

Ako nemate sopstvene resurse za dizajniranje i održavanje profesionalne, radnog web sajta , možda ćete trebati pomoć agencije za web dizajn. (Ali o tome više u sledećem odeljku!)

Podelite:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Sadržaj