0
ljudi koristi društvene mreže

Treba li vam još neki razlog da počnete da promovišete svoj posao na njima?

Zašto morate da budete prisutni
na društvenim mrežama

Zato što ih polovina svetske populacije koristi

A to znači da na jednom mestu možete da dođete do najvećeg broja potencijalnih klijenata.

Možete kreirati svoju ciljnu grupu

Da biste što bolje prodavali svoj proizvod ili uslugu, neophodno je da oformite grupu korisnika koje zaista interesuje šta nudite.

Možete pratiti konkurenciju

Ni na jednom drugom mestu ne možete prikupiti toliko informacija o konkurenciji kao na društvenim mrežama. Prateći njihov rad, možete prilagođavati svoj tako da uvek budete korak ispred njih.

manji su troškovi marketinga

Zaboravite na bilborde i skupa oglašavanja u medijima, najefektniji marketing se preselio na društvene mreže.


Dobijate određenu reputaciju

Kad se vaš nalog izdvoji po kvalitetnom sadržaju i pozitivnim komentarima, kupci osećaju veću povezanost s vašim brendom i češće se odlučuju na kupovinu.

Omogućava vam direktnu komunikaciju s korisnicima

Možete pažljivo osluškivati želje i potrebe klijenata, a možete i na najlakši i najbrži način komunicirati svakodnevno s njima.

Neprekidno ste prisutni

Svakodnevno možete kreirati zanimljiv sadržaj kojim ćete privlačiti nove korisnike, a ujedno i pospešivati interakciju među već postojećim. Na taj način ćete im uvek biti u vidokrugu.

USMERAVATE KLIJENTE NA WEB SAJT

S društvenih mreža korisnike možete direktno uputiti na vaš web sajt, gde će pronaći sve sažete i konkretne informacije koje su im potrebne.


imate uvid u sve statističke podatke

Svaki dan možete pratiti aktivnosti na vašem nalogu, počev od broja individualnih poseta, preko kompletnog dometa, uzrasta i pola, teritorije, njihovih interesovanja itd. To će vam naročito biti korisno kod formiranja ciljne grupe.

Omogućava vam najbrže širenje brenda

Od vas zavisi kojom brzinom će vaš brend beležiti rast na društvenim mrežama. Ono što jeste nesumnjivo, to je da se nigde ne možete brže probiti i više korisnika i klijenata steći kao na njima.

Šta vam mi pružamo

Kreiranje kampanje

Pravilno usmeravanje vašeg budžeta na ciljanu grupu, kako bi se izvukao pun potencijal vašeg prisustva na društvenim mrežama. Budžet za društvene mreže posmatrajte kao investiciju, ne kao trošak.

Kreiranje sadržaja

Kreativan i unikatan sadržaj je neophodan kako biste postali primećeni na društvenim mrežama i privukli što veći broj korisnika koje može zainteresovati ono što nudite.

Analiza
naloga

Da biste znali da li vaš nalog ide u pravom smeru, neophodno je praćenje statistike, i kreiranje celokupne logistike kako biste iz dana u dan beležili što bolje rezultate.